پری بر باد (زندگینامه)تیتر یک

قرآن و مسایل جامعه معاصر

به گزارش خبرگزاری اهل بیبت (ع) ـ ابنا ـ اداره همکاری‌های علمی و بین‌الملل، در بخشی از این حکم  آمده است:

با توجه به دو مقوله «فراعصری» و «جهانی بودن»  قرآن کریم، گشودن باب هم‌فکری و هم‌اندیشی درباره مسائل اساسی بشر معاصر در عرصه‌های بین المللی یک ضرورت جدی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی در حکم انتصاب دبیر علمی همایش‌های بین المللی قرآن کریم و مسائل جامعه معاصر همچنین خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین «ایزدپناه» از فرهیختگان و افتخارات حوزه علمیه و برخوردار از مراتب و تجارب ارزشمندی در قرآن‌پژوهی هستند از این رو ایشان را  به مدت چهار سال به سمت دبیر علمی همایش‌های بین المللی قرآن کریم و مسائل جامعه معاصر منصوب می‌کنم.

وی همچنین از تلاش‌های حجت  الاسلام والمسلمین «یوسفی مقدم» که در راه‌اندازی دبیرخانه همایش و برگزاری نشست‌های مقدماتی آن کوشش‌های فراوانی را انجام داده بود،  تقدیر کرد.

همایش بین المللی «قرآن و مسایل جامعه معاصر» سال آینده در ایران و یا یكی از كشورهای اسلامی برگزار می‌شود و دبیرخانه دائمی قرآن و جامعه معاصر در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی تأسیس شد.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه، عضو هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی و از اساتید برجسته حوزه علمیه قم می‌باشد. ایشان سابقه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، رییس حوزه ریاست این قوه را نیز در کارنامه خود دارد و هم اکنون علاوه بر تدریس و تحقیق، سردببری چند نشریه مهم را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا